Vanliga frågor och svar

Här hittar du svar på vanliga frågor. Om du saknar svar på din fråga är du välkommen att kontakta oss.

Jag saknar orderbekräftelse?
En orderbekräftelse skickas automatiskt till den e-post du angivit vid beställning. Om du saknar din orderbekräftelse, vänligen kontrollera din skräppost. Om du inte hittar din orderbekräftelse inom 20 minuter, vänligen kontakta oss.

Kan jag göra ändringar i en order jag redan lagt?
Kontakta oss så snart du kan för att kunna justera din order. Observera att vi inte kan ändra i ordrar som redan packats eller skickats. 

Hur lång är leveranstiden?
Ordrar som lagts innan kl 12 helgfria vardagar skickas i regel samma dag. Beroende på var du bor i landet så levereras din order inom 1-5 vardagar.

Var är mitt paket?
Så fort ditt paket mottagits av vår transportör så får du en leveransbekräftelse via e-post. Här hittar du ett sändningsnummer där du kan spåra din försändelse. 

Leverarar ni utomlands?
Ja, vi levererar till Sverige, Norge, Danmark och Finland.

Vilka betalningsalternativ finns?
Vi erbjuder betalning via kontokort eller via Klarna. Är du företag och önskar betala mot faktura? Kontakta oss så hjälper vi dig. 

Jag hittar inte min faktura?
Om du valt att betala mot faktura via Klarna så skickas fakturan till den e-post som du angivit vid betalningstillfället. Kontrollera din skräppost om du saknar fakturan. Du kan också se din faktura direkt via Klarnas hemsida eller app. Vid frågor, kontakta Klarnas kundtjänst.

Jag har ångrat mig, kan jag returnera min order?
Så länge din produkt är oanvänd med obruten förpackning så kan du självklart returnera din order. Returrätten är 30 dagar för icke-ätbara produkter. Öppet köp gäller EJ på ätbara produkter. Returfrakten kostar 99 kr och bekostas av dig som kund. Mer information om returer hittar du här

Min vara är skadad/jag fick fel vara?
Kontakta oss så snart som möjligt om du mottagit skadade eller felaktiga varor. Skadade och felaktiga varor skall alltid återsändas till oss enligt våra rutiner för returer.